0 Menu

FAQ

Kedy si môžem vyzdvihnúť moju objednávku?

O tom, že je Vaša objednávka už pripravená na vyzdvihnutie Vás budeme informovať e-mailom.

Vyzdvihnutie objednávky je možné celý deň, ale ak je to len trochu možné prosíme Vás, aby ste svoje objednávky vyzdvihli až po 14hod. popoludnie. Objednávka na Vás bude čakať 5 dní.


Prečo mi nejde vložiť do košíka väčšie množstvo požadovaného produktu?

Asi máme zrovna posledný kúsok, ale určite už pracujeme na náprave.

 

Prišlo mi poškodený tovar / balík

V prípade, že Vám prišiel už poškodený balíček, prosím nepreberajte ho od dopravnej spoločnosti. Pošlú nám ho späť a my Vám hneď zašleme nový a snáď to s ním dopadne lepšie.

Ak bol poškodený tovar v balíčku, prosím pošlite fotku poškodeného tovar spolu s číslom Vašej objednávky na e-mail mirka@mexicali.cz, ozveme sa obratom a dáme to spolu čo najrýchlejšie do poriadku.

 

Objednal som si už pred týždňom a tovar stále nikde, čo sa deje?

Hľa! To by sa stávať nemalo! Nikto Vám nedal vedieť? Je možné, že čakáme na nejaké tovaru do balíčka.

Kontaktujte predajňu a chcite k telefónu slečnu Petru, stará sa o e-shop a určite spolu všetko napravíte.

 

Ako dlho budem čakať na tovar ak som zvolil osobný odber v Brne?

Tovar do Brna zasielame z Prahy, snažíme sa, aby to bolo čo najrýchlejšie, ale občas nám šťastie nepraje.

Zvyčajne to býva to 5 pracovných dní.

Ak čakáte dlhšie, zavolajte nám a pozrieme sa tomu na zúbok.

 

Je možné si objednať tovar s veľkoobchodné zľavou?

Ak ste už náš zákazník, môžete veľkoobchodne objednávať na www.front-line.cz

Ak nie ste, kontaktujte nás. Dáme Vás dohromady s jedným z našich obchodných zástupcov.