Kedy si môžem vyzdvihnúť moju objednávku?
O tom, že je Vaša objednávka už pripravená na vyzdvihnutie Vás budeme informovať e-mailom.
Vyzdvihnutie objednávky je možné celý deň, ale ak je to len trochu možné prosíme Vás, aby ste svoje objednávky vyzdvihli až po 14hod. popoludnie. Objednávka na Vás bude čakať 5 dní.
Prečo mi nejde vložiť do košíka väčšie množstvo požadovaného produktu?
Asi máme zrovna posledný kúsok, ale určite už pracujeme na náprave.
Prišlo mi poškodený tovar / balík
V prípade, že Vám prišiel už poškodený balíček, prosím nepreberajte ho od dopravnej spoločnosti. Pošlú nám ho späť a my Vám hneď zašleme nový a snáď to s ním dopadne lepšie.
Ak bol poškodený tovar v balíčku, prosím pošlite fotku poškodeného tovar spolu s číslom Vašej objednávky na e-mail mirka@mexicali.cz, ozveme sa obratom a dáme to spolu čo najrýchlejšie do poriadku.
Objednal som si už pred týždňom a tovar stále nikde, čo sa deje?
Hľa! To by sa stávať nemalo! Nikto Vám nedal vedieť? Je možné, že čakáme na nejaké tovaru do balíčka.
Kontaktujte predajňu a chcite k telefónu slečnu Petru, stará sa o e-shop a určite spolu všetko napravíte.
Ako dlho budem čakať na tovar ak som zvolil osobný odber v Brne?
Tovar do Brna zasielame z Prahy, snažíme sa, aby to bolo čo najrýchlejšie, ale občas nám šťastie nepraje.
Zvyčajne to býva to 5 pracovných dní.
Ak čakáte dlhšie, zavolajte nám a pozrieme sa tomu na zúbok.
Je možné si objednať tovar s veľkoobchodné zľavou?
Ak ste už náš zákazník, môžete veľkoobchodne objednávať na www.front-line.cz
Ak nie ste, kontaktujte nás. Dáme Vás dohromady s jedným z našich obchodných zástupcov.